onsdag, oktober 24, 2007

Dagledigsamling..

Det är det, det kallas, men i själva verket så är det pensionärträffar, mer eller mindre iallfall...
Det är något kyrkorna i samhället anordnar. Det kommer folk, människor, grupper av olika slag och typ. Idag var det Sångarbröderna:s tur. Sångarbröderna är ett gäng "gubbs" ifrån Pingstkyrkan, mellan 40-85 typ, förutom jag och en till som är runt 25. Vi spelar och sjunger, mestadels gamla sånger, mycket från serien "Minns du sången". Men ojoj vad trevligt det är.
Gamla människor är verkligen sjukt häftiga!!


En helt annan sak, har beställt Guitar Hero. Och har nästan fått det. Det ligger på Posten!! =(
Kommer få vänta en hel dag innan jag får det. Men har iofs Football manager att spela, och det är ju inte helt fel det heller.


Arsenal spelade i Champions League igår också, på tal om ingenting. 7-0 blev det, satt riktigt fint det.

2 kommentarer:

Jabbz the one and only sa...

jag vet inte.. men jag behövde det verkligen.. allt ser mycket ljusare ut nu... hoppas du rockar skallen av dig nu när du förhoppningsvis fått guitar hero

Jabbz the one and only sa...

jag vet inte hur.. men jag gillar det..
behövde den dagen.. tänk om alla dagar kunde vara så..
nu ska jag sitta plugga halldorf i några timmar... hoppas du rockar skallen av dig till guitar hero