torsdag, juli 10, 2008

Ett litet inköp och planering

Har länge tänkt att jag skulle införskaffa en mp3-spelare, har haft en sjukt dålig, gammal spelare. Så jag tog tag i det här i söndags, och i går då, fick jag den.
Det blev en Ipod Touch.
Lite overkill kanske, men jag är nöjd. Trevligt att återigen kunna lyssna på musik när man är ute och rör på sej.









Ja! imorron så har jag planerat att spela in lite låtar, eller rättare sagt 3 stycken. Två stycken egna, varav en helt ny. Alltid lika roligt och trevligt att sitta och spela in. Jag låter ju sådär, men det kan jag bjuda på. Tänkte även jag skulle spela in en cover, får dock inte dela med mej av den, lite tråkigt. Låten är Den stora dagen, och just nu finns den bara inspelad med en massa olika dansband, och det är jag inte alls förtjust i. Lite därför jag spelar in den, för att kunna lyssna på en ok version =)

Får se lite vilka instrument det kommer att användas imorron. Kanske några av dessa:



Tjo o Hejj!!

Inga kommentarer: